Mnenja

/…/ Kolegici sta se namreč podali v neznano. V razredu sta preizkusili metodo dela,ki je doslej v komunikacijskem pouku književnosti nismo poznali – interpretacijo učnih vsebin, predvsem književnih, z uporabo papirnega gledališča. Posebej sem navdušen nad tem, da avtorici pri opredeljevanju prednosti nove metode ne pozabita na pojme, ki so v pedagoškem slovarju vredni posebno častitljivega mesta; to so: vloga učitelja kot avtoritete, ki spodbuja,usmerja in dosledno vrednoti delo učencev, ter doslednost, zahtevnost, trud, zunanja motivacija in razvijanje družinske pismenosti.

/…/  Prav primeri dobrih praks so, poleg jasnih in niti malo ne dolgoveznih teoretičnih izhodišč, brez dvoma osrednja in najbolj navdihujoča poteza te knjige, ki ji želim, da postane obvezno branje vseh, ki si prizadevamo biti spoštljivi, a hkrati zahtevni sogovorniki mladim bralcem. 
(iz recenzije prof. dr. Igorja Sakside)

foto-knjiga-1

Verjamem, da v vsakem tli potreba po ustvarjalnosti, da vsak želi s svojim delom očarati druge in da smo vsi željni novih izkušenj. Avtorici Simona Nagode in Tatjana Rupnik Hladnik s svojim delom v razredih (in glavah) na stežaj odpirata vrata igrivim dimenzijam življenja. 
(iz recenzije prof. Mateje Perpar) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Advertisements
Create your website at WordPress.com
Get started
%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close